Willem de Boer onderstreept groei met rebranding

Event cateraar en foodproducent Willem de Boer groeit snel en zet in op de ontwikkeling tot Full-service partner voor hun opdrachtgevers. Om dat te onderstrepen, introduceert Willem de Boer een nieuwe huisstijl en logo. Ook de 4 memberfirma’s van Willem de Boer – De Koningshof, Snack-Plaza, CuliCare en Willem de Boer eventcatering – voeren het logo in diverse communicatie uitingen vanaf heden.

 

 

Vakkennis uitwisselen

“De samenwerking binnen de onderneming is niet alleen een verhaal op papier”, licht Henk de Boer toe. “Dagelijks weten onze experts elkaar te vinden om vraagstukken van opdrachtgevers te toetsen of specifieke kennis te delen. Zo was er onlangs een diner van één van onze klanten uit de zorg voor mensen met kauw- en slikproblemen. We combineren dan onze ervaring als eventcateraar met onze kennis in de zorg. Zo konden wij een fantastisch diner verzorgen voor alle bewoners. De unieke combinatie van eventcateraar en foodproducent is niet uit de lucht komen vallen. “Het pand in Emmeloord is hier op voorgesorteerd. De ambitie was er altijd al. Nadat wij de specials voor Albert Heijn gingen produceren, groeide onze klantenkring snel. Nu weten prachtige merken zoals BabaCous, Thuysvers en Voodmeals ons te vinden om hun productie op te schalen”.

40 jaar Willem de Boer

“Het nieuwe, eigentijdse logo dat geïntroduceerd wordt is een vertaalslag van onze merkbelofte”, zegt Henk de Boer. “Het beeldmerk is als een paraaf. Willem de Boer staat voor creativiteit, vakmanschap en kwaliteit. Daar zijn wij trots op. We onderteken onze diensten met een paraaf. Het logo wordt hierdoor een keurmerk”. Afgelopen jaar was het 40 jarig jubileumjaar van het bedrijf. “Met de nieuwe huisstijl gaan we een nieuwe fase in. Het symboliseert ons ondernemerschap, onze vooruitstrevende visie, onze focus op innovatie en groei. Het logo en de huisstijl wordt de komende maanden stapsgewijs doorgevoerd. Ook is onze nieuwe website live. Hier komt duidelijk naar voren, hoe divers wij opereren in het catering vak”. Aldus Henk de Boer, commercieel directeur bij Willem de Boer.